piątek, 8 marca 2013

✰ Rimmel Extra Super Lash Electric Blue

Tak, tak, tak! Znalazłam w końcu tusz, w małej drogerii, na samym końcu poszukiwań, stwierdziłam, dobra, wejdę zobaczę do tej ostatniej drogerii bo zaraz obok mam zaparkowany samochód, wiec nie mam nic do stracenia  raczej nie będzie, ale wykluczę chociaż kolejne miejsce. I co? Jest ! ^^






Skład: Water, Stearic Acid, Paraffin, Carnauba Wax, Triethanolamine, PVP, Butylene Glycol, Sorbitan Sesquioleate, C18-36 Acid Triglyceride, Synthetic Beeswax, Propylene Glycol, Hydrolyzed Keratin, Lecithin, Phenoxyethanol, Propylparaben, Xanthan Gum, Tocopherol Acetate, Sodium Chloride, Talc, Potassium Sorbate, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Iron Oxides May Contain, Mica May Contain, Chromium Hydroxide Green May Contain, Chromium Oxide Greens May Contain, FD&C Yellow No. 5 Aluminum Lake May Contain, Ultramarines May Contain, Titanium Dioxide May Contain, Ferric Ferrocyanide May Contain, Carmine May Contain.

Jest to jedyny jak dotąd tusz niebieski, który jest niebieski (nie granatowy!) i zostawia kolor. Kocham go po prostu! Teraz kupiłam go w gorszej cenie (18 zł), a wcześniej udało mi się go spotkać w dwupaku z czarnym za tę cenę, ale i tak warto w porównaniu np. do Gosha ( opisany tutaj ) za którego dałam 28 zł i żeby zostawił jakiś konkretny kolor mogę tylko pomarzyć, a ten? rewelacja. :) Jedyny minus jak dla mnie to szczoteczka, wolę silikonowe szczoteczki, ale jestem to w stanie przeżyć albo używać szczteczki np. od wspomnianego wcześniej Gosha. :) Idzie wiosna, lato to idealny czas na kolorowe tusze i ten mogę wam naprawdę polecić, nie pożałujecie, efekt jest naprawdę spektakularny i naprawdę zwraca uwagę innych. :)



Podsumowując:
+ rewelacyjny kolor
+ super pokrycie kolorem
+ wydłuża rzęsy
+ pogrubia rzęsy
+ nie kruszy się

- szczoteczka

Cena: 18 zł / 8 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)