czwartek, 7 marca 2013

✰ Avon Glow Perełki brązujące

Cześć wszystkim! :) Mój ostatni zupełnie przypadkowy w sumie zakup to perełki brązujące z Avon, kupiłam, bo stwierdziłam, że 16 zł to dobra cena żeby je wypróbować, a i tak miałam kupić jakiś bronzer. (btw. będą w katalogu 6 za 19,99 zł a to też dobra cena :) )





  






Jestem z nich zadowolona, nie mają znacząco ciemnego koloru, gdyby był dla kogoś za jasny zawsze można "usunąć" jasne kulki i po problemie - wiadomo, że kosztem pojemności. Jednak moim zdaniem kolor jest idealny, ładnie podkreśla twarz. Nie potrzeba wiele produktu, żeby uzyskać kolor - wystarczy odrobina, zatem mamy wydajność na plus. Myślę, że to był dobry zakup, o wiele wiele wiele lepszy niż perełki rozświetlające z Avonu. Te drugie przeważają nad brązującymi jedynie opakowaniem, bardziej eleganckim -czarnym, to brązowe (góra z drobinkami świecącymi, dół lekko przezroczysty) wydaje mi się tandetne, no ale powiedzmy, że liczy się produkt. :)



Podsumowując:
+ kolor jaki uzyskujemy - naturalne podkreślenie, nie jest pomarańczowo
+ forma - perełki/kulki
+ wydajność


- opakowanie

Cena: ok. 16 zł / 22 g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)