czwartek, 14 marca 2013

✰ Nivea Pomadka ochronna Fruity shine Pink Guava

Witajcie! :) Dziś jestem po zakupach, przybyło trochę rzeczy do testowania i recenzowania :) i oprócz tego czekam na paczkę, która niestety coś się spóźnia :( mam nadzieję, że w końcu dojdzie i co nieco napiszę. :) Tymczasem Nivea i pomadka ochronna.








Miałam kupić zwykłą pomadkę ochronną Nivea niebieską, no ale oczywiście nie mogłam się oprzeć, poza tym ten zapach. Ogólnie to, że można zapach poznać przed zakupem to wielki plus! Aczkolwiek trochę się rozczarowałam, gdy ją rozpakowałam i zobaczyłam, że jest czerwona... Ale nie jest źle, kolor jest tak delikatny, że u mnie na ustach tylko podkreśla mój naturalny. Błyszczy się rewelacyjnie! No i nawilża, co do czego nie mam zastrzeżeń do żadnej z pomadek ochronnych Nivea, których dotąd używałam. Są jak dla mnie najlepsze i nie kleją się jak co niektóre. :) Mimo wszystko jestem zadowolona, że wybrałam tę a nie zwykłą ochronną z Nivea. Polecam! :)



Podsumowując:
+ zapach!
+ nawilżenie, zmiękczenie ust
+ nie klei się
+ rewelacyjnie się błyszczy!

- kolor (aczkolwiek to taki mały mini mini minusik)

 Cena ok. 7,50 zł/4,8 g

1 komentarz:

  1. Trzeba najpierw w internecie zobaczyć swatche zanim się kupi, to nie będzie minusików!!! Bo to nie żaden minus!!! Tylko twoje gapiostwo!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)