czwartek, 28 marca 2013

✰ Isana Hair Suchy szampon

Witajcie! Dziś o spray'u, który często ratuje mi życie, jednak staram się go nie nadużywać tym bardziej, że ostatnio staram się jeszcze bardziej dbać o włosy. ;) A mowa o suchym szamponie w spray'u z Isana Hair :)




Ogólnie staram się nie używać go zbyt często, jednak pomimo wszystko gości w mojej łazience. :) Dlaczego? Dlatego, że często ratuje mi życie :) Nie raz mi się zdarza wstać rano, zobaczyć się w lustrze i stwierdzić : "Taka tłusta grzywka? O matko! Muszę umyć włosy a przecież już jestem spóźniona !". Wtedy właśnie po niego sięgam. :) Dodatkowo jest w przystępnej cenie. Z pewnością jego skuteczność zależna jest od włosów, dla mnie jest ok przy braku czasu i zyskują jeden dzień "świeżości". :) Co do zapachu jest specyficzny, ale nie przeszkadza mi. Myślę, że warto mieć taki awaryjny kosmetyk w łazience tym bardziej, że efekt po nim jest lepszy niż po nie jednym droższym szamponie tego typu. :)



Podsumowując:
+ spełnia swoją funkcję, włosy wyglądają o niebo lepiej i efekt utrzymuje się praktycznie cały dzień
+ nie elektryzuje włosów
+ łatwo się rozprowadza, nie "zostaje" na włosach - nie jest widoczny
+ wydajność

- skład - sama chemia

Cena: ok. 6 zł / 200 g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)