środa, 20 marca 2013

✰ L'biotica BioVax Intensywnie regenerująca maseczka Keratyna + Jedwab

Witajcie! Wróciłam z recenzją BioVaxu. Hm. Ogólnie zaczęło się od tego, że myślałam, że kupiłam go w dobrej cenie, ale okazało się, że ta cena jest standardowa :D nawet dość wysoka, no ale dobra. :)













Wracając do samej maski to jak zobaczyłam tak ją w tym pudełeczku to powiedziałam sobie: oj, długo ze mną nie pobędziesz, a tu zaskoczenie! Jest naprawdę wydajna, szok! :) Dodatkowo już faktycznie po pierwszym użyciu włosy są mięciutkie, miłe w dotyku, wyglądają lepiej. :) Dodatkowo bez SLS itd. więc fajnie, miło. :) Jak dla mnie minus to to pudełeczko, wołałabym jaką buteleczkę czy coś, pudełko nie przypadło mi do gustu. :) No i zapach jest to taki typowo zapach masek, szczególnie go jakoś nie uwielbiam, ale nie drażni mnie aż tak bardzo. Ogólnie w pudełku jest jeszcze próbka serum wzmacniającego, ale to innym razem (bo zakupiłam je również za 1 gr do tej maski :) ) no i czepek dla lepszych efektów, aczkolwiek ja już go używam do olejowania bo za dużo roboty było dla mnie z tym czepkiem. ;) Ale włosy po masce są w lepszej kondycji i zarówno to widać jak i czuć, więc polecam! :)



Podsumowując:
+ poprawia kondycję włosów
+ włosy są bardziej miękkie, miłe w dotyku mniej się puszą
+ wydajność

- pudełko

Cena: ok. 20 zł/ 250 ml

2 komentarze:

  1. właśnie kończy mi się maska jajeczna z Apteczki babuni ( Joanny ) i zastanawiałam się co kupić. A że naszła mnie ochota na naprawdę jasny blond to chyba muszę się zaopatrzyć w coś naprawdę dobrego! Polecasz z czystym sumieniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest naprawdę dobra i widzę różnicę, tym bardziej, że normalnie musiałam po myciu nałożyć coś bez spłukiwania, bo strasznie puszyły mi się włosy - teraz nie muszę :) To pierwsza moja odżywka/maska z L'biotica, mam jeszcze wersje w kolorze żółtym do włosów zniszczonych czy coś takiego, ale jeszcze jej nie używałam, więc nie mogę porównać. Jak tylko będę mogła coś powiedzieć na temat żółtej serii napiszę :)

      Usuń

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)