środa, 13 marca 2013

✰ Ziaja ulga krem łagodzący na dzień

Witajcie! :) Ostatnio nie za bardzo korzystam z nowych kosmetyków, ponieważ któryś mnie uczulił i jestem na etapie wykrywania co to takiego było, o ile to był kosmetyk. ;) Ale przez to zainwestowałam w Ziaja ulga dla skóry wrażliwej (w ramach zamiennika kremu nawilżającego z Physiogel "zapisanego" przez p. dermatolog i kosztującego kilka razy więcej). :)





Krem mi pomógł i spełnił moje oczekiwania. :) Nie podrażnił już naprawdę bardzo podrażnionej skóry wręcz przeciwnie, złagodził podrażnienia. Skóra była nawilżona i szybciej się zregenerowała. Polecam osobom o wrażliwej skórze, czy też tak jak ja na podrażnioną, czy po reakcji alergicznej. Nie ma żadnych silikonów, barwników itd. Teraz z pewnością również go wykorzystam jako krem na dzień. Za tę cenę naprawdę warto! :)



Podsumowując:
+ łagodzi podrażnienia i nawilża
+ nie podrażnia


Cena ok. 12 zł / 50 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)