piątek, 8 lutego 2013

✰ Ziaja PRO peeling parafinowy z mikrogranulkami mocny

Tym razem Ziaja Pro i peeling parafinowy. Ziaja jest firmą, którą bardzo lubię (i te minimalistyczne opakowania, bez nadmiernej przesady ) postanowiłam się więc skusić na peeling parafinowy z serii PRO, wcześniej miałam do czynienia z podobnym produktem firmy Mary Kay, jednak jego cena skutecznie mnie odstraszyła (ok. 139 zł dla zainteresowanych). :) Postanowiłam wtedy poszukać tańszego odpowiednika i gdy trafiłam na Ziaję nie wahałam się przed zakupem i naprawdę mogę polecić ten produkt osobom, które chcą mieć gładkie, zadbane dłonie. :)





Produkt kremu i dużo malutkich granulek. Zapach nie jest jakiś nadzwyczajny, ale nie jest też nie do zniesienia, jest taki trochę męski ? Dzięki opakowaniu z pompką (które kocham ) łatwo jest go dozować- jedna pompka starcza w zupełności na jeden raz. Już podczas zmywania czuć różnicę w dotyku, po nałożeniu dodatkowo kremu nawilżającego dłonie w ciągu kilku minut stają się naprawdę idealne! Minusem może być jedynie, że jest to seria PRO, zatem dostępna dla salonów kosmetycznych (ew. allegro oczywiście ;) ).



Podsumowując:
+ opakowanie z pompką
+ w pełni spełnia swoją rolę: skóra zmiękczona, wygładzona i ma pozostawioną na sobie taką "parafinową" warstwę
+ wydajność

- dostępność


Cena ok. 18 zł / 250 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)