środa, 6 lutego 2013

✰ Essence puder transparentny fix&matte!

Dziś co nieco na temat pudru transparentnego essence fix&matte!, którego już jakiś czas szukałam, jednak nie mogłam go znaleźć na żadnym ze stoisku essence i ostatnio zupełnym przypadkiem go zauważyłam. Stwierdziłam, że czas go wypróbować. I nie żałuję. :)











Po pierwsze nie widać składu, wiec:
Skład: ALUMINIUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, POLYETHYLENE, DISODIUM EDTA, SODIUM DEHYDROACETATE, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN.

Ogólnie puder spełnia swoje zadanie i rewelacyjnie matuje. Ja z reguły nie za bardzo jestem przekonana do pudrów sypkich, ponieważ przy większości po prostu kicham ;) a ten pozytywnie mnie zaskoczył. Faktycznie matuje, potrzeba go niewiele, myślę, że okaże się wydajny tym bardziej za taką cenę ;) Gąbeczki na ostatnich zdjęciach dołożyłam sama, ponieważ cały calutki wyspałby się szczególnie w mojej kosmetyczce, w której "nie usiedzi prosto"... Można pozostawić folię ochronną i w niej porobić dziurki bo puder jest miałki, aczkolwiek ja wolę włożyć tam gąbeczkę i nie ma problemu.:) Ja używam go jako "wykończenie" makijażu, ale myślę, że jak ktoś potrzebuje zmatowienia na co dzień bez makijażu to puder również spełni swoją rolę. :)



Podsumowując:


+ naprawdę dobrze matuje
+ wydajność
+ miałkość, konsystencja
+ pudełko (widać ile jest jeszcze pudru w środku)

- brak gąbeczki/puszka ew. opakowanie (mogłoby być takie które bardziej zabezpiecza puder)

- trochę duże dziurki (produktu wysypuje się stosunkowo dużo, a potrzeba go o wiele mniej)


Cena: ok. 15 zł / 15,5 g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)