poniedziałek, 11 lutego 2013

✰ Avon żelowa kredka do powiek SuperSHOCK

Skoro było o temperówce to może o popularnej w Internecie kredce, a mianowicie żelowej kredce z Avonu. :) Ostatnio o dziwo trafiam na dobre produkty Avon. Ty razem też tak było. Zakupiłam kredki w dwóch kolorach: black oraz aqua pop.











(po intensywnym pocieraniu)

(po intensywnym pocieraniu pod wodą)





Z kredki jestem bardo zadowolona. Trzyma się na bardzo długo, nie odbija i ma naprawdę intensywny kolor. Czytałam, że trudno się ją ostrzy - ja nie mam problemu z ostrzeniem. Słyszałam też, że trudno się zmywa - zarówno avonowe mleczko do demakijażu jak i mleczko z Biedronki daję sobie z nią radę. Najpierw kupiłam czarną i po użyciu stwierdziłam - czas na niebieską. W katalogu (pokazane na zdjęciu) wyglądało na to, że kredka jest matowa tak jak czarna. Niestety okazało się, że jest ona taka nieco metaliczna... Na szczęście na powiece nie widać tego. Sama kredka jest bardzo miękka, wystarczy delikatnie "przejechać" po powiece a pozostawia intensywny kolor. Co do wydajności to z pewnością jest ona mniejsza niż "standardowych" kredek ze względu na swoją miękkość, ale myślę, że dla taki intensywnego i trwałego koloru warto. Produkt jest naprawdę bardzo udany, miejmy nadzieję, że zbyt szybko tych kredek Avon nie wycofa z oferty. ;)



Podsumowując:
+ intensywne kolory
+ trwałość

- wydajność

Cena ok. 13 zł/1,2 g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)