sobota, 9 lutego 2013

✰ Avon baza pod cienie do powiek

Dziś o kolejnym produkcie Avon - nieco bardziej przydatnym ;). Baza ogólnie dla mnie jest ok, ale jakoś się w niej nie zakochałam... :)











Za dużo na jej temat nie mam do powiedzenia - spełnia swoją rolę i cienie faktycznie się nie rolują, kryje delikatnie. Konsystencja to taki można powiedzieć mus. Jej kolor jest dość jasny, ale wtapia się w kolor skóry.:) Kolor nazwany "light beige" aczkolwiek o innym kolorze nie słyszałam. ;) Nie przekonywuje mnie opakowanie przy dłuższych paznokciach jest problem - przyda się pedzelek. ;) Jednak i tak myślę, że to jeden z lepszych kosmetyków tej firmy.



Podsumowując:
+ spełnia swoją rolę : przedłuża trwałość cieni, które się nie rolują
+ matuje
+ wydajność

- opakowanie


Cena ok. 13 zł/ 3g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)