wtorek, 5 lutego 2013

✰ Sleek paletka ACID 570 i BAD GIRL 596

Cześć! Długo się do tego zabierałam, ale w końcu się zebrałam. :D Mam nadzieję, że będziemy się "spotykać" dość często ;) Postaram się tu pisać co nieco o kosmetykach, które są warte polecenia bądź też nie, trochę o sobie, trochę o tym i o tamtym, sami zresztą zobaczycie. :D

Dziś napiszę o cieniach Sleek. Na pewno wiele z was o nich słyszało. To był mój ostatni zakup, dwie paletki:
ACID 570
BAD GIRL 596

















Starałam się zrobić takie zdjęcia, żeby w miarę możliwości oddawały realne kolory (aczkolwiek robię je telefonem, bo to go zawsze mam pod ręką ale jeśli są niezbyt to piszcie, postaram się wtedy robić je aparatem). W przypadku Acid trudno jest zrobić takie zdjęcie, dlatego pokazałam wam na palcach te 4 kolory,ponieważ są to kolory neonowe, co nie do końca widać na zdjęciach.Łatwo zauważyć natomiast różnicę w pigmentacji matów i tych brokatowych/perłowych cieni.Trochę na tych matach się zawiodłam, ale tak naprawdę wystarczy dotknąć delikatnie żeby mieć naprawdę nasycony kolor - tak jak pokazane jest na dwóch zdjęciach, na których kolory są na ręce. Ogólnie z Bad girl jestem bardzo, bardzo, bardzo zadowolona.  Duże lusterko też praktyczne no i miejsce na pędzelek/pacynkę. Szkoda, że nie są dostępne ogólnie w Polsce, bo osobiście dużo się naszukałam zdjęć żeby zdecydować się na te dwie paletki, bo trudno określić prawdziwe kolory niektórych z cieni.

Postaram się też dodać niedługo jakiś makijaż tymi paletkami. Mam dostać podobną paletkę kolorowych, matowych cieni MUA. Gdy tylko je dostanę napisze o nich i porównam ze Sleekiem, sama jestem ciekawa jak wypadną. :)

Jutro mam dostać kredkę do oczu, o której słyszałam wiele dobrego, więc też może co nieco o niej napisze. :)

Jeśli macie jakieś pytania - piszcie, chętnie odpowiem! :)

Zapraszam ponownie! :)



Podsumowując:

+ pigmentyzacja cieni brokatowych
+ opakowanie
+ duże lusterko
+ miejsce na pędzelek/pacynkę
+ duży wybór kolorów

- napigmentowanie matowych cieni
- dostępność w PL jedynie przez Internet


CENA: ok. 40 zł / 12x1,1 g (paletka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)