niedziela, 17 marca 2013

✰ Physiogel Żel myjący do twarzy

Witajcie :) Dziś co nieco o żelu do mycia twarzy, którego również kupiłam ze względu na problemy z uczuleniem. :)






Ogólnie żel jest okej, bez zapachu, ale nawet dobrze zmywa makijaż (na co nie liczyłam)! więc jak najbardziej okej. Nie wysusza skóry, można go zmywać a można używać na wacik. Myślałam również za starczy mi na krótko, ale jest bardziej wydajny niż się tego spodziewałam  :) Jest to bardzo fajny produkt, ale myślę, że raczej szybko do niego nie wrócę ze względu na cenę, ja go kupiłam za ok. 28 zł, normalnie kosztuje więcej trochę i jak dla mnie to za dużo jak na produkt tego typu. Wiadomo, dla uczuleniowców itd okej, ale skoro mogę używać tych tańszych to z tego zrezygnuję. :)



Podsumowując:
+ możliwość używania z wodą lub na wacik
+ dobrze zmywa makijaż
+ nie podrażnia, nie wysusza
+ wydajność


Cena ok. 28 zł/150 ml

2 komentarze:

  1. oo jeżeli dobrze zmywa makijaz musze pomyślec o nim bo własnie mam problem nie moge mleczka uzywac bo zaraz mam okropne uczulenie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ziaje: http://inspiracjeblondynki.blogspot.com/2013/04/ziaja-med-fizjoderm-zel-oczyszczanie.html
      Za bardzo się nie różnią a jest tańsza. :)

      Usuń

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)