czwartek, 27 czerwca 2013

✰ Isana Zmywacz do paznokci z acetonem o zapachu migdałów

Witajcie! Dziś może w końcu czas na nowy post. :) W końcu sesja zbliża się ku końcowi. Czas to wykorzystać i coś napisać. :)





Dziś mowa o moim ukochanym zmywaczu. Fakt, pewnie większość z Was woli te bezacetonowe - wiadomo mniej wysusza itd.. Ja jednak zawsze wybieram ten z acetonem ze względu na to, że gdy maluje paznokcie jest to lakier hybrydowy, do którego "zdejmowania" jak wiadomo potrzeba acetonu, a zmywacz z acetonem jest łagodniejszym wariantem. Zmywacz jak zmywacz można pomyśleć. Zmywa bardzo dobrze lakier. Ale ten przypadł mi szczególnie do gustu ze względu na zapach no i cenę. ;) Zapach dla mnie jest cudowny i z migdałami nigdy w życiu bym go nie skojarzyła. :) Czuć go bardzo mocno, może nie bezpośrednio podczas zmywania, ale po, naprawdę po zmyciu, jeszcze dobre kilka godzin zapach się utrzymuje, sama byłam w szoku, że to zmywacz tak pachnie. :) Bardzo go wam polecam, jeśli szukacie zmywacza z acetonem. :)

Dodatkowo dziś rozpoczęłam moją przygodę z ShinyBox'em, gdzie, również za darmo, można otrzymać markowe kosmetyki, więc jeśli ktoś jeszcze nie słyszał i chciałby poczytać lub również zacząć i dodatkowo mi pomóc zapraszam:




Podsumowując:
+ zapach!
+ bardzo dobrze zmywa lakier (również hybrydowy)

- butelka (super gdyby miał lepszy "aplikator")

Cena: ok. 7,00 zł / 250 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy, proszę podpisz się. :)